sâmbătă, 25 martie 2017

Multumesc

Zilele acestea am avut ... 3 sau 4 joburi full time, adica : lucram la locul meu de munca de unde imi vin banii, am fost si sofer -  conduceam in stanga / dreapta ca disperata ( cam 30 de ore si 700 de km am condus in ultima saptamana), siiii sunt in focul competitiei la SpringSuper Blog 2017 - cu deadlinuri o data la 2 zile, cu deadlinuri pentru alte concursuri + ca trebuie sa mai si scriu ce se intampla in viata mea. In toate zilele astea, iubitul meu mi-a fost aproape - ba mai mult, m-a si scos in oras, desi stam in aceeasi camera, a venit cu o floare noua careia i-a cautat simbolistica, m-a si plimbat prin centru si a facut curat in casa. 

Cu totii avem zile bune si zile rele - dar in ultima saptamana el a avut de oferit foarte multe momente frumoase, asa ca m-am gandit sa ii fac o mica surpriza ... si cand vine de la munca sa primeasca si el putina recunostinta din partea mea. 

Dragul meu - tine-o tot asa <3, cu gesturi mici arati sentimente mari 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu